Fall is here

Hösten har kommit hit och Halloween planeras för fulla muggar. Vad ska man klä ut sig till? Vilken fest ska man gå på? osv..Ska bli kul att fira amerikansk Halloween iom att det är ca 10 gånger större här än hemma. Dock har jag ingen aning om vad jag ska klä ut mig till så har ni förslag så hör av er!

Hade en kanon-semestervecka inne i city me pappa, Anna o Adam!! Tack så jättemycket för allt och tack till alla för alla födelsedagsgratulationer/presenter! Uppskattas verkligen när man befinner sig på andra sidan Atlanten.

Jobbmässigt börjar man bli lite uttråkad nu så här när hösten kommer. Dock har jag tagit beslutet att förlänga i ytterliggare 6 månader om jag kan hitta en annan familj i samma område! Jag trivs alldeles för bra i USA för att åka hem just nu.

Har varit sjuk ett bra tag nu och har dragit på mig en jäkla visdomstandvärk som vägrar släppa. tur att man har varit ledig i två dagar nu då. Men imorn kör vi igen och sedan jobb resten av veckan...

Springer även på bio alldeles för ofta men 2 nya filmer att rekomendera:
Life as we know it & The social network (om Facebooks uppkomst)


Promenad vid stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0