Utkast: Maj 11, 2010

Gick sååå bra att jobba idag ända fram tills lillungen tog min hårborste och slängde den i toaletten!!! Jag var på väg att skrika nått inte så snällt på svenska åt honom men då bara ställde han sig där och tittade på mig med de där ekorrbruna hundögonen och såg så ljuvligt oskyldig ut. Så inte kan man bli arg då...Men det vetifan vad jag ska göra med hårborsten??? köpen en ny???.....

New york var lika awesome som vanligt. Ockuperade hela Metropolitan Museum of Art med klassen. Lite intressant men var inte på muséehumör den dagen. Efteråt drog jag och några tjejer till svenska cafét FIKA, beläget på 56:e gatan, precis under Central park! utbudet av chokladbollar och kanelbullar var lågt men en hederlig svensk kaffe och en hallongrotta smög sig ner i min mage. Man kände sig lite som hemma, med kungafamiljens blickar på oss från deras plats i bokhyllan...



Min mobil dog! Jag blev jätteglad för det betydde ju att jag skulle få en ny, nyare, snyggare och ändrat abonnemang med obegränsat sms:ande. Tji fick jag :/
Mobilen nedgraderades, har inte ens kamera på den längre!
Obegränsat sms:ande, nix pix. Något fel. Både jag och Nicole har nu spenderat en halvtimme var i telefonen för att försöka få tag på någon från AT & T som kan hjälpa oss, men nej....Får se hur denna saga slutar....

Ska dra till gymmet nu. Auf Widersehen!

Min 4 årings musiksmak har smittat av sig. Hela min Ipod är full av Hannah Montana/ Miley cyrus :P
Men Mileys nya är inte helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0