shout it from the rooftop

Har haft en mycket solig och varm dag. Gått promenader med lillen, lagat kyckling, sopat och tvättat golv, skjutsat barn till musikklass, spelat basket med mig själv och njutit av det vackra solskenet!
Upptäckte att mamman till en kille i bernens musikklass var norska så pratade lite med henne. Häromdagen upptäckte jag att en annan mamma på Ellies skola var svensk. Och flera av au pairernas värdföräldrar här är norskar och svenskar. Lite kul faktiskt.

Efter jag slutat jobba åkte jag till port chester och inhandlade ett par träningsshorts. Tog med dom och drog direkt till gymmet. Har gymmat VARENDA dag denna vecka hittills, den du Linus!! Nu jäklar ska magrutorna fram...

Blev sedan upphämtad av Sarah och vi drog till våra kära brasilianska tjejer, Juliana och Camilla. De lagade jättegod mat och bjöd på öl och tårta. Riktigt trevligt. Juliana berättade allt hon visste om Sverige, vilket var nästan mer än vad jag och Sarah kunde, haha. Riktigt trevlig kväll!

Imorgon upp 6.15. Ska laga french toast till barnen. Sedan kommer Lisette hit!! wihoo. Får se vad planerna blir dock. Nej nu måste jag sova om jag ska orka med de där 3 alldeles för söta huliganerna imorgon....

Har gått och kärat ner mig i denna

Kommentarer
Postat av: jimmy

hoppas att du inte tränar samma muskler varje dag:D

2010-05-10 @ 17:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0