Premiär på cheescake factory idag!

Kände för att ändra på rutinerna imorse. Satte kl på 6.10 ist för 6.15! Tur det för tjugo över dundrar Julian in i min dörr så att han väcker hela grannskapet. Upp och göra french toast. Riktigt omtyckt av barnen fast jag åt nog mest av alla ändå. Sedan blandat kaos och små lyckligt, lugna stunder. Fick sluta en timme tidigare dock, uppskattat. Tack tack!

Blev upphämtad av Essie och vi drog till White Plains. Invigning av ressturang cheescake factory. De är mest kända för sina extremt stora och goda cheescakes. Men maten ska tydligen vara riktigt bra oxå hörde vi. Vilken den definitivt var fast även dessa portioner extrema. Blev proppmätt!

Meatloaf with mashed potatoes, mums!


Velvet cheescake and Essie


Mötte upp Sarah och drog till dineret för att hon skulle få mat. Höll på att få upp all köttfärslimpa men lyckades behärska mig. Drack en OJ ist. (Fattade först inte alls vad servitrisen menade med det men slog det mig; Orange Juice!)

Åkte till Hyatt hotel för att hälsa på Lisette! Tyvärr var hon tvungen att stanna där med sina pojkar så vi kunde inte ta med henne ut :/ en annan gång vännen! Åkte hem supertrötta, proppmätta men ganska så glada.

Tjejerna på Hyatt


Blir inget The Notebook idag heller. Måste jobba på den förgrömmade uppsatsen som ska in imorgon! S.U.C.K
Nueva York väntar imorgon!


Grattis ADAM på 1 årsdagen!
Tråkigt att jag inte är hemma och kan fira dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0