Life is a Highway

Blev en hel del shopping i löradags. Spenderade strax över 100 dollar, oops!! Men riktigt bra grejer blev det så det var det värt. Jeans för 10 dollar är ju inte fy skam...

Lyckad utgång på La Pomme. Jag och Sarah hade lite tvåmansförfest hemma hos mig. Mötte sedan upp Heather på tåget och senare Natalie och Carro o hennes brorsa med flickvän inne i city. Dansade och hade oss till halv 4. Då fick vår kära promoter för sig att vi skulle åka vidare till nästa klubb men där var det inget folk så vi drog oss ganska snabbt därifrån. Satte av tiden fram till tåget skulle gå, på Mc Donalds. Grymt segt men det är väl sånt man får ta om man ska ha lite kul här i livet...:P

Hade ingen kurs i söndags (som tur var med tanke på hur jag mådde). Gjorde ingenting! Kom ur sängen en stund på eftermiddagen iaf...Back to work on monday, 3 timmar. GÖTT!

Jobbade både tisdag och onsdag. Skjutsade till Ellies gymnastik igår där hennes tränare för tredje gången börjar flörta med mig och frågar om jag har pojkvän, haha...Surt för dom att de inte lär se mig mer då gymnastiken är slut :/

Den lille pratar som aldrig förr, allt som oftast på ett oförståeligt språk, men guu så söt han är!
Den äldsta går mig (och alla andra) allt som oftast på nerverna. Vi skyller på 6-årstrots!
O min tjeja hon vet vad hon vill! Och får hon inte det, ja då märker hela grannskapet det. Men idag tog hon frivilligt en dusch, enbart för att hon tyckte de var roligt!!
Men gu vad jag tycker om dom!


Min nya favoritgrupp
Rascal Flatts

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0