I´ll be seeing you...

var på brasilianskt födelsedagskalas häromdagen. Riktigt kul då Sarah och jag var nästan de enda tjejerna, vi VAR de enda europeerna och dem enda under 29!! haha..Men kul var det att stå i centrum....skön avslutning på en jobbat-10-timmar-i-sträck-fast-i-huset-med-Orson-dag!

Fick ett lunch break idag så det blev diner me Sarah, sooom vanligt! vi har ju blivit så duktiga på att ge dricks där nu oxå..haha.. Vi är där ca 2 gånger i veckan och ändå fick vi kommentarer om att vi va snåla med dricks! :P

Hade en riktigt trevlig middag med barnen. Hade kokat majskolvar som vi gladeligen knaprade i oss a lá Musse pigg/Långben på husvagnssemester! Dock försörde ju min 6 åring friden genom att låta sin snopp titta fram och vifta med den så att alla kunde se den. Inte för att grabben har nått att skryta med dock....

Fick barnen i säng efter att ha legat inne hos dom ett tag. övertalat dom att det inte spökar (fast jag själv tror att det gör det) och ännu en gång bankat in i huvudet på dom att man somnar inte 3 sekunder efter att man lagt huvudet på kudden, fortfarandes skrikande och med öppna ögon. Det går lixom inte att somna då men det verkar de inte ha förstått riktigt än. Ordet tålamod har inte funnit en plats i deras ordförråd än.

Har nu tittat klart på min favorit The Notebook. Nu kommer jag nog sova gott...ska bara duscha, städa, kolla facebook o allt sånt där först......


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, jag och emma(har jag för mig) är också helt säkra på att det spökar. jag hörde JÄMT någon gå i hallen.

2010-05-14 @ 09:59:21
URL: http://hannaranden.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0