Go Yankees!!

Hängde hemma hos Rob en stund i fredags innan jag och Sarah drog vidare till darien för att träffa några amerikanska killar. Hängde i deras källare o drack öl. Kändes väldigt grabbigt amerikanskt men kul hade vi.

Jobbade 2 ½ timma i lördags morse. Tittade på Alvin and the Chipmunks med barnen, lite söt film! Drog sedan på shoppingtur med Sara och Malin. Åkte på kvällen hem till Marcus för lite FF-aupairfest. Riktigt trevlig kväll!

Upp tidigt imorse för att åka in till Bronx  med Heather och titta på the Yankees spela!!! Gjorde en liten tur i Harlem först, men dit behöver man inte åka igen kände jag.
Grymt häftigt att sitta på Yankee stadium ihop med 52 324 andra personer som alla svettades i kapp i den 40 gradiga stekande värmen under 3 timmar!! 1 homerun o lite andra poäng jag inte vet hur de fick, så vann iaf Yankees över cleveland indians. Grymt häftigt!!
Åkte hem, supertrötta.  Gick hem från tågstationen vilket tog 40 min. För snål för taxi :P Tog ett premiärdopp i vår pool som dagen till ära innehöll 30 gradigt vatten. Mycket välbehövligt. Min värdpappa stekte hamburgare till mig och efter det åkte jag o mötte upp några tjejer för glass på Gofer, bra avslutning på en bra helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0