Firar 3 månader på amerikansk mark idag!

1 Maj. Tiden går fort när man har kul...Har dagen till ära legat o pressat på stranden tillsammans med Greenwich alla andra invånare. Sedan drog jag och Sarah hem till Hanna och Denise för ytterliggare lite solande vilket resulterade i ett par ganska röda baklår :/ spelade wii och åt kanelbullar! Nu ska jag strax börja jobba igen. Jobbar fram till halv 1 inatt, men tjejerna kommer över o de blir glass o film.

Valborg firades inte ett dugg. Började min frukost med att få reda på att Orsie hade dragit av sig sin blöja i sömnen vilket resulterade i BAJS ÖVERALLT. Över hela honom, i sängen, kläder, ja allt. Tur att jag inte jobba men jag fick ju ta tvätten :P  Var sedan ute och åt med Sarah, Essie och Adriana på allas vårt kära mexikanarägda diner. Sedan drog jag och Essie till bion i Stamford. Såg The Backup Plan med J.Lo. Riktigt rolig och gullig och typiskt amerikanskt förutsägbart, precis som jag vill ha det :)

Imorgon blir det in till Manhattan för att börja plugga min Niagarafallskurs! Får se hur det är. 10-4 känns ju däremot mindre kul. Men sen blir det middag och kanske utgång efter det :)

So I put my hands up
They're playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin' my head like yeah
Moving my hips like yeah,
And I got my hands up,
They're playin my song
I know I'm gonna be ok
Yeah, It's a party in the USA
Yeah, It's a party in the USA

Party in the USA
Miley Cyrus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0