" Vart fan parkera vi???!"

Haft en riktigt trevlig och solig dag idag! Dock spenderat mestadels av den på motorvägen känns det som men det var det värt.

Jobbade 4 timmar imorse. Julian hade kräkts inatt så han var hemma men sov mest. Han skyllde dock på mig för att han hade spytt eftersom jag hade försökt få honom att äta igår fast att han hade en tummyache.

Efter jobbandet var jag duktig och var ute och gick i området 50 min.  Skulle tagit med mig kameran för det är inga dåliga hus här i krokarna asså.

Sen skulle jag åka och hämta Lisette i Bridgeport som ligger en halvtimme härifrån. Blev lite stressigt eftersom Lisette inte hade någon mobil, jag var sen, jag visste inte var färjehamnen låg, jag hittade ingen parkering och färjan visade sig vara sen, men tillslut hittade jag henne. Vi åkte tillbaka till stamford och shoppade på mallet (såklart) sitter och säger till Lisette hur duktig jag är på att spara pengar men vad gör jag, jo kommer ut med 3 nya linnen från Forever :P Sen när vi ska åka hem så kan vi ju såklart inte hitta bilen i parkeringshuset! Lisette springer åt ena hållet och jag åt andra och försöker bläppa med nycklarna för att se om jag kan höra bilen, men icke! Springer runt i säkert 10 min innan vi inser att vi är på fel våning :P haha..åker upp en våning och påbörjar samma procedur där. Hittar den som tur var efter en stund.

Åker hem till Greenwich och äter på en thairesturang. Vi slänger nästan i oss maten för att vi e så stressade och måste hinna tillbaka till färjan. Anammar amerikanarnas sätt att köra bil på motorväg; gasa massor, kör slalom, blinka INTE, och tvärbromsa. Kommer fram till Bridgeport 1 min innan färjan ska gå, då utbrister Lisette, " Men det är ju en halvtimme kvar tills den går ju!" :P...Tack Lisette för en trevlig dag! Måste göras om fast med mer tid :)

Dagens köp ;) Blev inga kort tyvärr på Lisette och mig...för stressigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0