PeanutbutterchokladglassmedM&M:s, mums!

Gick riktigt bra att jobba igår. Hade grymt kul med mina pojkar i badkaret. Tanken slog mig då varför jag verkligen gör det här. Att vattenkrig kan va såå kul asså. Orson satt och skrek av glädje när storebror hällde vatten över honom. Så söta!

Jobbade 2 timmar i morse. Jag och Orson lyssnade och dansade till både Bach och Black Eyed Peas, och så kom Sarah över och höll oss sällskap. Var ledig ända fram till 6 så jag och Linn och till Stamford mallet för att shoppa. Gick inte så jättebra då vi bara kom där ifrån med 1 av typ 5 grejer vi skulle ha + att vi hade köpt grejer vi INTE skull ha. Men vi får göra ett nytt försök imorgon igen...

Spöade sedan Julian i checkers innan jag stoppade dom i säng. Gick väldigt enkelt idag faktiskt, skönt. Sedan kom Sarah och Linn över med glass från carvel, mums! Ny smak, peanutbutterchokladglass, riktigt god. Kan även tipsa om Ben&Jerry´s Imagine Whirled Peace! .Snackade massa skit och halvtittade på the Reader, lite annorlunda och  ganska seg.

Upp kvart över 6 imorgon bitti så borde gå och lägga mig nu. Blir till barnens, och min egen glädje svenska pannkakor till frukost imorgonbitti...Sedan väntar mer shopping och utgång i NYC!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0