o ungarna slog nytt rekord idag. Jippi! (not!!)..

...6.10!!! bankar de på dörren. Helt otroligt :S Dock hade ju the tooth fairy varit hos Julian inatt och lämnat ett brev och 2 dollar. Han var sååå stolt över sin första tappade tand så det var kul att se :)
Var hemma typ hela dagen med Orson efter att ha skjutsat de andra till skolan. Är ju ganska så segt att vara fast i huset eftersom mamman har bilen hela förmiddagarna men det är skönare nu när man kan vara ute och leka.
Gjorde en supergod Mac´n cheese till Orsie idag som han gladeligen proppade i sig.

Sen kom ju barnen hem! Ellie gallskriker (hörs redan innan hon klivit ur bilen). Den ungens humör är inte att lita på asså. Ska bli kul och se hur hon blir när hon kommer upp i tonåren sen, haha. Tur att jag inte är här då...;) Vi låter henne hållas eftersom hon vägrar bli tyst så jag går och spelar basket med Julian istället. Vi har jättekul ända fram tills han snubblar över mitt ben, ramlar i backen och skrapar upp armbågen så det börjar blöda :o. Har nu två GALLSKRIKANDE ungar att försöka få med in i huset. Visar sig då att jag glömde nycklarna inomhus så där står jag i ca 10 min med två gallskrikande ungar och kommer inte in i huset :P Tillslut kommer mamman och öppnar och då häver Julian ur sig att JAG fällde honom och att jag inte bryr mig om honom för att jag hade sagt att hans sår inte var någon "big deal" :P

Men vi blir sams och två min senare kommer Julian in på mitt rum och vill leka som vanligt :) Gillar verkligen att barn inte är så långsinta.

Åkte sedan till Riverside för att hälsa på Sarah, en tysk tjej, och hennes lilla 11 månaders bebis. Såå söt! Åker sedan vidare till biblioteket i Stamford där jag ska på mitt första möte med min LCC och vår grupp med Au Pairer. Var riktigt trevligt. Lyckades sedan ta mig hem igen efter att ha missat några avfarter (det är f´n inte lättare att hitta fast man har GPS :P/ Avslutade dagen på favorit resturangen med Sarah.

Nu ska jag titta klart på Chocolat. Sovmorgon till halv nio imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Josefin!! Förstår att det inte är så lätt med tre barn alla gånger. Man får ta tillvara de bra stunderna, förhoppningsvis glömmer man de andra;-) Inte heller så lätt att ta hand om andras barn, sina egna barn är man nog mer överseende med. Kramkram Anna

2010-03-12 @ 16:50:14
Postat av: Schmurfen

fäll ungen på riktigt nästa gång tycker jag ;)

2010-03-12 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0