Nästa gång smäller det Josefin Kull, skärpning!

Behöver kanske inte säga så mycket mer. Ni fattar nog att det handlar om bilkörning och mer specifikt om stolpar, buskar, rött ljus och tvättbjörnar denna gången. Men jag ska skärpa mig, lovar! Både hatar och älskar att köra bil i detta landet, konstigt.

Solen har skinit hela dagen. Utnyttjat detta genom att vara i parken och jaga fåglar med min bebe, solat, spelat baseball (snarare lärt storebror att inte klaga på lillasyster för att hon inte har någon bollkänsla, utan ist hjälpa henne), gått promenad och rensat hela backyarden på leksaker!

Vi har även ätit Macaroni´n Cheese, pratat om djupare saker som att Gud troligtvis var Jesus farfar :S och lärt oss (efter 100 tillsägningar) att man inte springer genom tulpanplantor!

Josefin Kull har lärt sig var extranyckeln finns efter att ha låst ute sig själv och att det finns tvättbjörnar i trädgården.

Men annars går det ganska så bra för mig just nu, trivs och sådär...Har klippt mig oxå idag, det tackar vi Linn för!!

På lördag väntar utgång i NYC, så vi har börjat tagga redan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0