Lite dålig uppdatering här va...

Fick precis min sovmorgon förstörd av de 3 städerskorna som envisas med att väsnas och vara överallt. Jag fick springa fram och tillbaka mellan vardagsrummet och mitt rum med frukost och bok för att inte vara i vägen... Men nu är mitt rum rent igen iaf!

Helgen va riktigt fin. Var på stranden i fredags med två tyska tjejer, Sarah och Cindy, och deras små bebisar. Riktigt härligt. Dock var vattnete iskallt men det hindrade ju inte alla.

I lördags blev det en sväng in till NYC! Solen stekte så de va riktigt gött. Hade lite pickninck utanför Central Park, shoppade, åt god mat och fick testosteronbehovet tillfredställt inne på Abercrombi & Fitch. (Nej inte på det viset! För er som inte varit där så har de lättklädda,  väldigt muskulösa killar som står inne i affären och hälsar en välkommen och som mer en gärna ställer upp på kort med armen om dig :P)

Jobbade hela dagen i söndags. Efteråt blev det gymmet och favoritdineret. Sedan tog glassbehovet överhand så det blen tur med bilen till Carvel! Satte på musiken så högt det gick i bilen, dansade mot alla bilar jag körde om och snackade "nigga-english" hela vägen så vi hade riktigt kul!

Har varit hemma med bara den lille i helgen men nu är friden borta för nu har de äldsta kommit hem igen. De skrek efter mig redan innan jag kommit in innanför dörren så det känns ju bra att man har varit lite saknad ;)

Är sjukt trött just nu och ute ösregnar det, så det blir sängen och titta på lite mer Gossip Girl tror jag. Bjuder på en bild från stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0