Good Day!

Ledig idag. Vaknade av att solen sken! Åt en riktigt god frukost och sedan åkte jag och tittade på när mina barn spelade soccer. Fick själv spela lite vilket var ganska kul.
Åkte sedan och hämtade Hanna och Linn så åkte vi till Stamford för att shoppa. Blev en kavaj på rea och en vårjacka från h&m. Hade tänkt att inte handla så mycket från h&m eftersom det är roligare att ha kläder från amerikanska affärer, men den här var grymt snygg.

Skjutsade hem tjejerna för att åka hem och byta bil. De var tydligen tvungna att ha den stora vilket ledde till att Al fick lära mig köra BMW:n :D Shit va kräm det är i den bilen asså, sånt gillar vi! Åkte och köpte lite Ben&Jerry (2 för 6 dollar= 21 kr st, hemma 55?!) och åkte hem till Hanna där vi tittade på Marley & Me. Riktigt bra. Se den. Efter det vart vi uttråkade och tog min kära BMW ut på motorvägen för att åka tillbaka till Stamford och Target för att handla lite förnödenheter. Avslutade sedan dagen på mitt kära diner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0