Ärta i näsan

Hade bestämt att åka o träna på morgonen med Sarah så där försvann min sovmorgon :P Tränade på gymmet ett tag sen tog vi bilen till en parka o gick på en promenad i solskenet så det var riktigt skönt. Ledsen att ni fortf har vinter hemme men här kommer nog våren nu!!

Började jobba vid 12 o vad är det första Orson gör då, jo, han gör som Lisabeth i Maddicken, petar upp en ärta i näsan. Så jag o Nicole försökte med alla möjliga metoder för att få ut den. Få honom att nysa med hjälp av peppar o lök, blåsa in i munnen på honom, suga med ett sugrör, men inget hjälpte... Så Nicole tog honom till doktorn med jag körde de andra till spanskan. Glömde böckerna så vi fick vända och inte nog med det då håller de på att slå ihjäl varandra bak i bilen på vägen dit. Passade på att gå omkring i affärer i Port Chester medan dom var på spanskan. Åkte sedan hem o gjorde mat till dom. Läkaren hade även lyckats få ut ärtan, som visade sig vara majs, från Orsons lilla näsa, så det var tur. Gick sedan ut och åt middag med en tjej från tyskland på en mysig restuarang på avenyn.

Städerskorna har varit här idag vilket betyder att jag inte längre hittar några av mina grejer som de så fint har "städat undan". Nej, jag ska varken ha städerska lr Au Pair när jag blir stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0