Uppdatering, tors 3 jun 11:50 pm

Sovmorgon, lr något snarlikt. Vaknade 8 idag av mina kära barns vackra stämmor utanför min dörr. Skajpade me pappaoch sen gick jag ut och gick i värmen. Kom tillbaka och slängde mig direkt i poolen. Sedan blev det brunch på diner me Sarah, Hanna o Marcus. Mycket bra start på dagen....

Åkte sedan med Hanna och handla matsäck till imorgon. Bilen visade på 91 fahrenheit!! ca 33 grader..Och kvavt som satan. Åkte hem och började sedan jobba. Hade riktigt kul trots att svetten rann om oss alla.

Fick tillslut i säng ungarna och sen var det bara att packa. För imorgon bitti bär det av till Niagara Fallen och Canada!! Grymt peppad. Ska dock upp om 6 timmar så borde sova...Återkommer efter helgen....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0