tröstätit chocolatecupcakes

vaknade 06.00, kalaspigg...hoppade in i duschade och väntade, konstigt jag vet, med ett leende på läpparna, på att de små liven skulle vakna. Har en väldigt lugn och lättsam morgon vilket behövdes.

Skjutsade Julian till skolan sen spenderade jag, Ellie och Orson förmiddagen på biblioteket. Det bjöds på allsång och högläsning vilket tycktes glädja, nästan, alla barn som var närvarande.
Jag och Ellie bakade chocklad muffins/cupcakes medans lillen tog en nap. Blev sedan fast i huset i 3 timmar eftersom jag inte hade bil o alla andra jobbade. Tröst-proppade i mig 2 muffins i ren ilska!

När jag väl fick bil så tog jag en sväng till mallet och shoppade lite bra-att-ha-kläder inför MIAMI! Exakt en vecka och några timmar kvara bara, wihooo.. Och imorgon kommer mammsingen och brorsan hit, men lär inte se dom förrän på onsdag :/

New York, New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0