Oh, say! does that star-spangled banner yet wave O'er the land of the free and the home of the brave?

Stor upptäckt! M&M´s är beroendeframkallande! helt sjukt...men guu va gott...

Anyway, Memorial Day igår. Mer patriotiskt än så kan det inte bli. Kände mig smått utanför som enda icke-amerikan i sällskapet. Men intressant var det. Memorial Day går ut på att man ska hedra alla tappra amerikanare som dött i krig. Tal hölls av änkor på TV och vi var och tittade på en parad i old greenwich med hela släkten. Flaggor viftades och band spelade. Sedan hölls det tal och man bad och sjöng nationalsången.




Åkte hem och grillade och badade i poolen med alla ungar, pappa, farfar och "morfar". Fick sedan vara hemma alldeles själv med Orson eftersom ALLA utom jag gick ut och åt på resturang :( Men jag och Orsie satt och myste och åt god mat ändå.

Jobbat 10 timmar idag med. Åkte till parken och lekte. Grymt varmt och kvavt idag. Slutade med att det började ösregna, blixtra och åska medans vi åt middag. Efter ca 10 min ösregn inser jag att jag inte stängde takluckan i bilen!!! PANIK. Dumpar ungarna och kutar ut för att upptäcka att hela bilen har förvandlats till en pool!! Torkar upp allt vad jag kan och springer in igen. Som tur var blev inget förstört!
Åkte till gymmet efter jag hade slutat och sen hämtade jag upp Sarah så åkte vi till Target och handlade liiite mer än vad vi hade tänkt. Lämnade av Sarah och åkte till Diner för att träffa Johan och Rob!

4 månader i USA idag
2 veckor till mamma och bror kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0