Time flies

Been here 6 months tomorrow. Läskigt vad tiden går fort när man har kul. Och dom säger att de sista 6 månaderna går ännu fortare...

Vad har hänt sen sist? Njutit av sommarvärmen. Solat, badat och åkt båt. Fått utbrott och skrattat ikapp med barnen. Njutit av NYC atmosfär och vin i goda vänners sällskap...


Har även börjat träna stenhårt och totalt ändrat min diet. Ingen mer skräpmat, glass, pasta eller andra kolhydrater för min del. Lever enbart på sallad och kött och får inte äta något efter kl 18. Superjobbigt, men resultat märks. 2 veckor avklarade redan. Får se hur länge jag pallar.

Vaknade 5.22 imorse av att ungarna bråkar. Somnar om som tur är. Upp och jobba 3 timmar mellan 9 och 12. Drog sedan till dineret me Essie. Mötte upp Hanna och drog till bion. Såg Charlie st Cloud. Riktigt bra film. Ska börja jobba igen om 46 min. Imorgon blir det New York City. Vill så gärna shoppa men måste hålla bättre i pengarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0