Just gonna stand there and watch me burn






Greenwich har drabbats av värmeslag! Termometrarna visar över 100 grader f och husen drabbas av strömavbrott pga överkonsumering av AC!

Hade sovmorgon i morse. Vaknade vid 10 och ingen var hemma. Gick ner och stekte pannkakor åt mig själv som sedan avnjöts med sirap och svarta vinbärssylt utomhus. La mig sedan vid poolen och Sarah och Marcus kom och höll mig sällskap.

Hämtade barnen från camp. 2 olika camp på varsin sida om Greenwich och i denna värme. Men hem kom dom och mat fick dom i sig. Eftersom tandkrämen tog slut imorse blev det akutbesök till cvs efter jobbet. En ny tanborste inhandlades oxå, gu såå bra! Åkte och förbrände lite kalorier på gymmet efter det. Har inte varit där på ett tag men nu blir det andra bullar igen. Avslutade kvällen på dineret med en Oreo cookie milkshake med Marcus och Rob! Dags att dra mig mot sängen nu. Gonatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0