I took a walk around the world to ease my troubled mind

If I go crazy then will you still
Call me Superman

Åh vad jag gillar mina barn! De har sina stunder men vem har väl inte det. Man måste få vara sur, arg och crazy ibland. Hur ska man annars kunna var glad, snäll och fokuserad....

Såklart hade internet kommit tillbaka när jag kom hem från bibblan men men...De va skönt att komma ut ur huset lite.
När jag kommer hem så har dock Truman dött! Julians fisk. Så han var lite ledsen. Så gjorde favoriten Mac´n cheese för att göra honom glad. TRuman ligger nu begravd nånstans i trädgården. R.I.P.
De var så lugna och snälla idag och gjorde som jag sa. Visade dom min skydiving video innan de gick o la sig. De tyckte de va kul men de hade ju 289180912 frågor! Varför gjorde du så? Varför ser han ut så? Varför är du så glad?...Läste star wars encyklopedin för Julian sen. Har ingen koll på allt vad star wars figurer, skepp o annat heter på svenska, så nu ska man försöka förklara vad allt är på engelska!

Sen kom Hanna, Rob och Sarah över och ville oxå se mig slänga mig ut för ett plan. Som tur var hade inte de lika mycket frågor.

Denna låt är bakgrundsmusik i videon. Riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0