I look up to the sky, now the world is mine

JAG HAR HOPPAT FALLSKÄRM!!!
Gah, vilken upplevelse. Helt obeskrivbart. Bland det häftigaste jag har gjort.

kasta sig ut från ett flygplan rakt ut i intet
inget annat än luft  och moln runtomkring dig
10.000 feet up in the air
fritt fall på 40-50 sekunder
sväva omkring i luften i 5 minuter
se jorden från ett helt annat perspektiv
känna dig obetydligt liten
känna kylan av molnen på dina armar
känna luften trycka mot din kropp så att det känns som att du ska kräkas
se den oändliga himlen aldrig ta slut
se vågorna i havet slå mot kusten
veta att det enda som hindrar dig från att dö är en sele och en stort tygstycke


vilken adrenalinkick. obeskrivligt. uppmanar alla som inte lider av fruktansvärd höjdskräck att prova. för högt upp är du!
Vilken upplevelse. får jag chansen ska jag def göra det igen.
skakde och höll nästan på att kissa på mig när jag tillslut stod på fötter igen, efter att ha landat på min stackars rumpa och glidit några meter, men gu va glad jag var :)

I Look up to the sky and now the world is mine.
I´ve known it all my life
I made it, I made it!

-Kevin Rudolf



Kommentarer
Postat av: Jonas Nilsson

cooooooooooooolt!

2010-07-12 @ 07:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0