I better find your heart

Jobbat 4 timmar idag. Var hemma och lekte med Orson. Trotsade fuktigheten och gick ut med vagnen en sväng, tvättade, städade, lärde Orsie använda Facebook :P Skydiving-DVD:n anlände idag oxå så vi satt och kollade på den. Riktigt kul att se mitt ansiktsuttryck när jag slänger mig ut från ett flygplan på 3 km höjd. Det tyckte orson med. "More" satt han och skrek när jag stängde av. Det var tydligen kul att se "Fin" (som mitt nya smeknamn är) på TV.

Var duktig och åkte till gymmet efteråt me Hanna. Hem och skajpa me Lisa (saknar dig vännen!). Sen vart jag uttråkad så bad Rob komma och hämta mig. Handlade upp mina sista dollar på starbucks, sen satt vi på en bänk på avenyn i en timme och snackade och tittade på folk.

På kvällen väntade avskedsmiddag för Emilia på Abis. Riktigt god resturang där de lagar till maten framför näsan på dig. Riktigt trevlig kväll.


Men imorn är det slut på slappheten :P 15 timmar!!! gah, tur att det mesta är sovtid. (så där är svaret Rebecca på varför de andra dagarna har varit så slappa ;p)

Så dags att dra sog mot sänghalmen. God natt alla!




Present från Ellie, till mig



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Okej, I get it! Haha, det är fan sjukt, hoppas de 15 timmarna går (jävligt) snabbt! Håller tummarna, tyckte väl att det var lite skumt att du fick så chill tider, det är något jag inte upplevt tidigare ;-) <3

2010-07-15 @ 10:21:41
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0