Even the Rose has it's thorns

Sitter pa biblioteket da internet hemma har pa nagot konstigt vis lagt av. Borjar igen om 20 min sa borde aka hem snart. Tur att ungarna gar och lagger sig om 3 timmar for har ingen energi att handskas med griniga ungar idag. Ellie vagrade slappa taget om mig nar jag skulle aka ivag nu. Hon skrek och grat och ville inte att jag skulle lamna henne. Uppskattas att hon kanner sa for mig men sen kom Nicole och forstorde min gladje genom att saga att hon "just playing on my emotions".

Tur att jag har laddat upp med Step up 1 & 2 och en halv burk med Ben & Jerry's sen. Ja jag vet att jag sa att jag skulle sluta men det var faktiskt ett tag sen nu...

Kommentarer
Postat av: hanna

haha typiskt ellie, dramaqueen:)

2010-07-16 @ 18:20:10
URL: http://detlillalivet.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0