4 of July

Min lille plutt fick åka till sjukhuset häromdagen och sy :( Han kraschade en blomkruka på tån så det var jord o blod överallt på golvet! Så nu går han omkring på antibiotika och med ett stort bandage om foten, men han är lika glad som vanligt!

USA:s nationaldag igår. Jobbade lite morgonen sen drog vi till vårt diner för att "fira" me favoritmaten. Jobbade lite till. Spelade monopol o basket. Sedan bar det av in till city med Sarah, Marcus, Johan & Rob.
Väl inne i city drog vi oss sedan ut mot hudson river ihop med ca 1779847029883 andra människor, för att titta på de omtalade, tv-sända fyrverkerierna! Häftigt var det men eftersom det redan var ca hundra grader och man stod packade som sillar så var det inte så jättebehagligt. Fyrverkerierna var grymma men varade i en evighet.

Virrade sedan runt i city, letade efter folk och karaeoke barer med lite halv framgång. Hamnade efter många rundor på en club downtown, men kunde bara vara där ett litet tag för sedan var jag tvungen att åka hem eftersom jag skulle jobba imorse....
Påväg in till city, Jag o Sarah



Grabbarna Grus



Fireworks






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snyggingar<3

2010-07-05 @ 20:48:50
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0