"You need a bandage for your boo-boo!"

Idag åkte Emma så nu är jag själv med alla tre barnen. Jobbade tio timmar idag. Gick bra, är inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Ellie sprang omkring o lekte sjuksköterska. Hur många gånger jag än förklarade att mitt lilla lilla sår inte behövde plåster så åkte det ständigt på ändå... Fick även prova på att köra för första gången. Stor automatväxlad bil så lite ovant kändes det att inte växla o koppla. Sen kör ju amerikanarna som galningar oxå o tar inte hänsyn till någon annan än sig själva. Men set ska nog gå bra. Här i usa får man svänga höger även när det är rött och det är heller ingen som står helt stilla vad stopp skyltar. Alla saktar bara ner istället. Sen är det lite kul oxå att alla trafikljus faktiskt hänger i luften, precis som i filmer.

Alla hus är i Greenwich ser ut att ha varit med i extreme home makover typ o de alla har stora trädgårdar med pool. Tydligen ska Justin Timberlake ha köpt sig ett hus här. Får se om man springer in i honom på Stop & Shop nån dag då...

Imorgon ska det bli snöstorm här så skolorna har blivit inställda..Ska bli kul o se hur mycket snö som faktiskt kommer. Amerikanare e så nojjiga. Om man inte tvättar händerna 120tusen gånger om dan eller skrubbar varenda grönskak med borste då kommer man bli allvarligt sjuk :P

Ska föresten få åka skidor nästa vecka :) Mest ska jag väl följa med för att babysitta Orson men lite skulle jag få åka. Dock ska vi inte till Aspen eller Vail som jag hade hoppats på utan Ski Butternut, Massachusetts. Men de ska bli grymt kul ändå, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0