Valentine´s Day

Hade ju tänkt att jag skulle få sova ut på min enda lediga dag i veckan, men icke. 7.10 dundrar ungarna in i min dörr. Tur säger jag bara att jag hade låst haspen på dörren...

Åt en mycket god frukost alldeles själv bestående av youghurt och kellogs K och två wasaknäckemackor med peanutbutter, mums! Åkte och gymmade med Sarah och åt sedan mat på ett jättegott diner. Åkte sedan vidare till Port Chester för att inhandla skidbyxor till mig. Fick tag på butikens sista. Ful brun färg, strl XL men endast 20 dollar! Fick duga. Åkte sedan till Carvel och köpte jättegod glass, slår faktiskt Bosses ;)...

Vi var sedan hembjudna till Sarah brasilianska kompis Juliana. Visade sig sedan när vi kom att hela huset var fullt av galna brasilianska killar. Vi hjälpte dem att uttöka sitt svenska vokabulär. Riktigt kul hade vi faktiskt. Sedan skulle vi ut på en liten åktur tillbaka till Port Chester när helt plötsligt polisen dyker upp bakom oss och stoppar oss. Visade sig att att Juliana hade kört ganska så mycket för fort, så hon fick en ganska så saftig böter. Ganska snopet men lite kul att bli stoppad av en äkta amerikansk polis. Kändes lite som om man var med i Cops eller nått...Åkte tillbaka hem till henne och tittade lite på OS...

Så inte någon speciellt romantisk dag för min del. Fick några kramar och kindpussar av de något halvfulla brasilianarna dock :P Alltid nått ;)...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, Adam skickar alldeles ganska säkert en stor blöt puss till storasyster vilken dag som helst, inte bara på den kommersiella Alla hjärtans dag. :-)

2010-02-15 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0