Tre veckor i USA idag!

Varit hemma hela dan. Fortfarande krasslig :( o ingen mamma eller pappa som kan passa upp på mig...

Valentines Day var lite gullig. Påminde mycket om love actually där de också proppade in så många kändisar som möjligt medans de bara syns 5 min i filmen. Julia Roberts skulle tydligen ha fått 4 miljoner för de få minuter hon var med i filmen...Själv har jag inte fått förra veckans lön (som ligger strax under Julia Roberts) än eftersom vi inte har kommit iväg till banken än och fixat ett bankkonto åt mig.

Hörde att ni har snökaos hemma. Mindre kul. Här har solen skinit i flera dagar nu o det finns nästan ingen snö kvar. Våren är på ingång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0