snöstoooorm :(

Usch, vad det snöar! Nyss öste regnet ner men de frös tydligen på nu e det snö ist. suck. Guu va jag längtar till sommaren och värmen. Hoppas bara att barnens skolor inte är inställda imorgon för då måste jag vara hemma med alla tre. Vad ska vi göra då??? Ellie har iofs tjatat om att göra swedish chocolateballs ett tag nu så kan ju ta och baka lite.

Hade playdate med Linn och hennes Hunter idag. Förmiddagen gick lite fortare och det är ju väldigt nyttigt och kul för barnen att leka med andra barn. Vi diskuterade det att iom att barnen inte går på dagis så lär de sig inte att ta hänsyn till andra eftersom de är hemma själva medans vi springer efter dom och ger dom (nästan) allt de vill leka med. Så fler playdates framöver säger jag bara.

Åkte hem till Linn när jag slutat och hjälpte henne slinga håret. Fick in tekniken rikgtigt bra tillslut så det blir spännande att se hur resultatet blev. Med tanke på att Linn själv faktiskt är frisör så blir det hela liiite mer nervöst.

Utgång. Lördag. NYC! :D får se hur det går...

ska sova nu. Börjar jobba 6.30 imorgon igen. Blir tre dagar i rad nu, inte så vidare kul men men....

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0