Nueva York!!!

Skulle börja jobba 6.30 imorse o hoppades glatt på att ungarna iaf kände för att sova till 7. Men icke! Kl 6.20 rusar de in i mitt rum med ficklampa och skriker åt mig att jag borde gå upp. Så där rök min sovmorgon...
Förmiddagen bestod sedan av att gör Valentines day-cards till släktem med barn som inte ville sammarbeta utan hellre slängde allt på golvet och limmade på bordet istället för på papper. Inte nog med det så var min bebis dålig i magen vilket resulterade i att jag fick byta med bajsblöjor stup i kvarten :P Dock livades morgonen upp av Ellies kommentar. Julian sa: Why are you spanking me?! o hon svara: Cause I Like to spank people!! haha, den ungen har en lovande framtid ;)...Sen bar det iaf av till NYC!!

Skulle möta upp Carro på stationen. Efter att vi hade virrat runt i tjugo minuter o fortf inte hittat varandra, insåg vi att vi inte befann oss på samma station :P Lyckades sedan hitta varandra på Times Square och gick sedan och åt lunch på T.G.I Friday. Riktigt god mat! Riktigt kall meen trevlig dag i NYC!




Kommentarer
Postat av: Ewezi

Hej på dig kusin :)

2010-03-01 @ 19:33:37
URL: http://ewezi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0