Jag är käääär...

...i NYC, mina barn, USA...ja nästan allt här, så sorri folks men jag tror inte jag kommer hem igen :/...

Hade en kanondag i NYC i torsdags. Såg empire, ground zero, frihetsgudinnan, times square, åkte staten island ferry, spanade in var kändisar bodde o var alla coola affärer o butiker låg. NYC är precis, preciiiis som i amerikanska filmer, såå coolt! Kryllar av gula taxibilar dessutom. Avslutade turen med att gå och äta på Hard Rock Cafe med några svenska o australiesiska brudar. Supergoda fajitas! måste besökas igen. Passade även på att inhandla den obligatoriska I love NY t-shirten. skitsnygg!

Fredag. Sista dagen på skolan. Alla superstressade o görnervösa för att träffa sina familjer. Snöstorm nalkade så de nästan kastades ut oss från skolan så att vi skulle hinna därifrån innan stormen. Satte mig på bussen o åkte i två timmar norrut. Går av bussen och står sedan o väntar med en tysk tjej när min hostmom, Nicole, kommer. Supertrevlig. Sen har dagen flutit på. Vi åkte hem till deras jättemysiga och stora hus där min baby väntade med deras nuvarande au pair. Fick mig sedan en rundtur av staden innan det var dags att hämta de större ungarna från skolan. Först var de lite blyga men sen kom de igång och pratade massor o skulle visa mig allt. Skjutsade dem till aktiviteter och fick en rundtur av Greenwich. Lekte med barnen hemma sedan och fick teckningar de hade målat åt mig. så söta! Sedan kom hostdad hem, lika trevlig han.

När ungarna hade lagt sig åkte jag och emma (deras nuvarande au pair) hem till en kompis och åt middag med en tjej till. Sen drog vi till port chester för att gå på bio. Såg Dear John med amanda seyfried och channing tatum. riktigt bra, så den får ni se sen när den dyker upp i sverige, hehe.

e supertrött nu efter alla nya intryck o allting. Har fått mitt eget rum med ett eget badrum som e jättemysigt, så här ska jag förhoppningsvis trivas. Imorn väntar nog utgång i NYC, de ni ;) Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0