I love you Josefin

Har precis slutat jobba och vad gör jag då; jo springer direkt till frysen och tar ut Ben&Jerry glass. Inte så bra kanske men tyckte jag hade förtjänat mig av det efter att ha försökt lägga min 5-åring i ca 1 timme!! Jag är helt slut, tanken slog mig tom att aldrig skaffa barn men jag ändrade mig fort. Julian envisades att springa upp men jag gav mig inte. Till slut sa han faktiskt "I love you Josefin". Naw mitt hjärta smällte lite, o sen somnade han faktiskt. Så tio poäng till mig! :)

Har redan hittat min favoritresturang här i greenwich. Ett litet diner med allt du kan tänka dig, jättegod mat och billigt! Skulle kunna överleva enbart på min kycklingsallad asså. Var och provade ett nytt ställe med Hanna idag på lunchen. Gissa vilken sallad jag åt där då Lisa ;) sommaren 2011 säger jag bara!

Ska köra barnen till skolan alldeles själv imorgon för första gången. Nicole är på Black Eyed Peas ikväll. Hade gjort ganska mycket för att vara där oxå men men...Hoppas jag hittar imorn. Har redan kört fel x antal gånger här eftersom allt ser likajäkladant ut här i Greenwich:P Väldigt vackert här, mycket skog, kryllar av hjortar och ekorrar, husen ser alla ut att ha varit med i extreme home makeover, kryllar av kändisar MEN allt ser likadant ut...

Kommentarer
Postat av: schmurfen

kräkland!!!! :D hihi gud va gulligt :) pluspoäng till dig där ;)

2010-02-25 @ 20:51:25
Postat av: linus

alltid kul med en stad som kryllar av ekorrar:P

2010-02-25 @ 21:53:23
Postat av: Josefin

Tackar tackar! ;)



ja men visst e det. o de ser ju inte likadana ut som i sverige heller så de e ju lite spännande :P

2010-02-25 @ 22:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0