Har gått o blivit sjuk :(

Men det är väl sånt man får ta om man ska ut o åka skidor fast man egentligen inte har kläder för det :P...

Hade iaf en väldigt trevlig fredagskväll med Sarah, Linn, Caroline, Hanna, Ben & Jerry. Såg början av "because i said so" och slutet av "american pie". Hade tidigare skjutsat min värdmamma till stationen med alla tre barnen i bilen. Hon var stressad o lämnade sitt bankkort  till mig  och sa åt mig att tanka innan hon sedan  hoppade ur bilen. Så där stod jag alltså och skulle försöka hitta från stationen till närmsta bensinmack o sedan hem igen med tre barn i bilen som alla började bli trötta och griniga. Hittade iaf till en mack och svängde in. Då kommer det plötsligt fram en man och knackar på rutan och jag undrar ju va sjutton han vill. Kommer sedan på att han nog ska tanka ÅT mig, guu så smidigt. Dock ber han mig ju öppna luckan så att han kan tanka men den knappen har ju inte jag någon aning om var den sitter, så jag fick öppna dörren så att han själv fick komma in i bilen o försöka leta efter den, haha..men bilen blev iaf tankad och hem kom vi!

Började sedan jobba halv sju på lördag morgonen men det  fatta ju inte ungarna, utan de bankar ju på dörren 6.25 :( Gick bra att jobba och efter det drog jag till Stamford mall med Linn, Sarah o Carro shoppade converse skor för 300 kr o två par jeans! :) Sedan åkte vi hem till Sarah och lagade middag och spelade scrabble.

Ikväll blir det bio, Valentines Day. Hoppas jag känner mig något bättre då bara...

Shopping i stamford mall






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0