Har börjat gymma! Får se hur länge det håller i sig...:P

Har varit hemma o lekt med Orson idag. Stackarn va så trött att han nästan somnade medans han åt. Sen när jag bar upp honom klamrade han sig fast o somnade i min famn och la sig sedan så snällt i sin säng o sov i över två timmar. Annars brukar han bli så ledsen när man lämnar honom i sängen, men inte idag :)

Va på YMCA och gymmade för första gången igår kväll. Inte det största gymmet som finns,  men definitivt det billigaste och man har tillgång till bassäng oxå. Så vi får väl se hur aktiv jag kommer bli där... Har Iaf tre gratis gånger att utnyttja.

Ska börja jobba vid halv åtta igen o fram till midnatt. Det är Al´s födelsedag så han och Nicole skulle ut och äta. Så jag ska åka och  hyra film på biblioteket o sätta mig framför tv:n med en stor burk glass i knät ikväll :P

Imorn blir det NYC efter att jag slutat jobba vid 11. Ska bli grymt kul o komma in dit igen. Måste ta hand om tvätten nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0