Första jobbdagen

Åkte och åt kvällsmat med tjejerna igår kväll på ett ställe som heter 99. De ska tydligen vara kända för sina goda hamburgare. Till förrätt fick man in popcorn. Åkte sedan och köpte glass och åkte hem o kollade på mäns som hatar kvinnor.

Min första riktiga jobbdag idag. Var hemma med Orson och Ellie. Tyvärr hade Orsie feber så han sov mest, så jag o Ellie satt o pysslade o tittade på film och åt lite mat. Hjälpte henne med hennes spanskaläxa oxå. 4 år och pluggar redan spanska. Så söt, familjens lilla prinsessa. Springer runt i sina högklackade skor och gör vad som helst för en gnutta uppmärksamhet. Trivs kalasbra med alla tre barnen och de verkar tycka om mig med som tur är. Imorgon åker deras deras nuvarande au pair hem, så vi får se hur det går efter det då det bara är jag kvar. Men det går nog bra förhoppningsvis bra!


In New York,
Concrete jungle where dreams are made of,
Theres nothing you can’t do,
Now you’re in New York,
These streets will make you feel brand new,
The lights will inspire you,
Lets here it for New York, New York, New York



Kommentarer
Postat av: linus

Tog ett tag men tillslut hittade jag hit, härligt att du trivs och inte är hatad av familjen då:D nästan så jag vore avundsjuk om jag inte hade mitt höjdar siemens jobb i storstaden finspång istället:P nästan samma sak:P...

2010-02-09 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0