Det blir sällan som man tänkt sig...

Igår blev det shopping i ett stort köpcentrum i Stamford. Gick o strosade inne på Victorias secret, Forever 21 m.m. Åkte sedan hem o slappade och hälsade på mormor och "morfar" lite, innan jag, Sarah o Emma åkte hem till Linn för lite förfestande o vinpimplande... Tog sedan en taxi till stationen o sedan tåget in till Manhattan. Slutdestinationen var La Pomp. Dock vände kvällen strax innan vi va framme vi klubben. En av tjejerna började spy som bara den, så jag erbjöd mig att ta henne hem. Så de va bara o ropa på en av de där äkta gula NY taxibilarna och åka tillbaka till Grand Central o ta tåget hem. Missade första tåget så väntade ca en timme på stationen innan vi kunde sätta oss på tåget och åka hem för att sova. Lite tråkigt men jag har ju fler chanser på mig :) Har fått lite tips på klubbar du kan komma in på som minderårig, gäller att du har lite kontakter bara....

Vaknade imorse av att solen lyste in i mitt rum. Alltid trevligt! Åkte sedan in till Avenyn med tjejerna för att äta frukost. Bagels med cream cheese o smoothie, yummie! Har inte gjort nått sen dess...

Ska börja jobba imorn på riktigt så de ska bli kul. Hoppas allt går bra bara...Blir nog middag ute ikväll oxå och sen  är det ju superbowl på tv idag oxå, så man får väl ta o titta på det oxå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så himla underbart allt låter, kul att du trivs stumpan ! Tänker på dig. lev livet <3

2010-02-08 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0