Back from Massaschussets...

oj oj, skönt o va hemma igen faktiskt. Kände mig lite smått ensam och instängd med Orson om dagarna. Men fick iaf lite kvällsskidåkning betald av familjen. Kändes riktigt gött att åka skidor igen även fast att jag bara hade min ipod till sällskap.
Sen ska vi ju inte tala om bilressan hem. Två timmar, sitter fast längst bak i bilen mellan två gaphalsar, ont i öronen, ipod och bok demolerade av huliganer, ungar som pratar för sig själva, sliter av sig ALLA sina kläder, har ont  i snoppen och allmänt gapskriker. Men sen var allt frod och fröjd igen sen när vi kom hem.

Kände ändå att jag behövde komma ut ur huset lite så jag och Sarah åkte till Stamford Mall och shoppade istället :)

Är ledig över lunchen idag så då blir det nog gymmet. Jobbar sedan kväll/natt men några tjejer kommer över på lite filmkväll så det blir trevligt.

Nä, nu ska jag gå och äta frukost...

Hotellet där vi bodde. Kändes lite typiskt  amerikanskt-motell-här-sker-mord-varje-natt...


Kommentarer
Postat av: Emma

hahhaa ja de såg faktiskt så ut!!! haha tur de inte hände då.. hade ni trevligt?

2010-02-19 @ 20:17:04
Postat av: Josefin

haha, amen visst gör det ;)



jo men det va kul. kände att jag kom dem lite närmare. spec Al. oj det lät fel, haha..men kul o se nått nytt även om allt blev smått kaos hela tiden :P

hur har du det hemma i sverige? :)

2010-02-19 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0