Life in a box

Har hela mitt rum + hela huset nedpackat i kartonger just nu. Det var tänkt att vi skulle flytta imorgon men pga av förseningar i inredning kommer nästa natt spenderas på hotell. Jag som var så spänd på att få se nya huset! Inte nog med att jag har husets fräschaste badrum! Fick även reda på idag att jag kommer få en av husets största TV-apparater!!

Dagen har varit ganska kaosartad då huset har varit fullt av män som packat ner allt i kartonger. Här gör man inget själv utan såklart har man andra till att göra sådant åt dig!! Fick iaf ta bilen och Orson med mig till stranden på eftermiddagen. Såå mysigt! Vädret var kanon, vi lekte på stranden, köpte kvällsmat och gick en promenad runt hela udden. Musik i öronen, se solen gå ner över havet och världens goaste unge i vagnen. Ibland är livet ganska gött!

Lördagen spenderades med Essie uppe i New Haven. Vi fikade och gick omkring runt Yale och låtsades vara smarta studenter. Åkte hem för middag med folket på ett nytt diner som vi har hittat i Mamaroneck. Jättemysigt. Och självklart Carvel glass efter. Hamnade sedan på nån fest up-state new york. Hade en riktigt slappissöndag. Avslutade dock kvällen med avskedsfest för 3 tyska tjejer. Huset vi var i låg i ett av dessa gated communitys där de har vakter som kontrollerar alla som kör in i området!! :P

har en känsla av att morgondagen blir väldigt kaotisk. Skolan börjar. Vi har inga grejer i huset. Bo på hotell och 10 timmars arbetsdag för min del!!! Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0