fotboll, flugor o hemsökta hus....

Vårat hus har invaderats av flugor! Dom är överallt!! så jag och barnen, lr rättare sagt barnen, gick på döda-alla-flugor-ni-ser-jakt! Jag låg i soffan och tittade på medan de sprang omkring me tidningar och smällde allt annat än flugorna, haha...

Helt plötsligt säger Ellie "That guy is mine"
jag" How do u know its a guy?"
Ellie " Cause I saw his wiener!"

Efter en stund...
Jag "I think that one is a girl though"
Ellie "Yeah I know"
Jag" How do u know that"
Ellie " Cause I saw her vagina!!"

haha...

Åkte och spelade fotboll efter jobbet. Gick sisådär. Tror mina glansdagar är över...Efteråt på en parkeringsplats mitt i mörka skogen bestämde Josh sig för att börja berätta spökhistorier. Sen fick han för sig att vi skulle åka och kolla på ett hus det tydligen spökade i. jag blundade hela vägen! Så ska försöka sova nu, Good Luck with that...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, verkligen dags att Amerika får ordet snippa eller dosa översatt så att det finns alternativ till ett så kliniskt ord som vagina.



Hu för Boan! Hur "snäll" han nu tyckte att boan var.. En boa gör vad en boa behöver för att få mat. Jag hade förmodligen flytt från tåget.

2010-08-05 @ 02:34:44
Postat av: Hanna

hahaha vad goa!

2010-08-05 @ 14:53:21
URL: http://detlillalivet.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0