Summering av helgen som varit!

Ledig i fredags. Tränade, nköt av solen och spöade Marcus i basket, haha! Åkte in till city på kvällen med Shelby. Mötte upp Sarah, Emilia och Matilda på deras hotellrum som inte var större än mitt badrum. Drog sedan ut till 49 Grove. Hade en riktigt kul kväll trots en ganska otaggad inställning till en början. Kl 04.00 drog vi vidare till K-town för att beblanda oss med ca ett 40 tal andra koreaner inne på en resturang. Åt oss proppmätta innan vi drog tillbaka till hotellet. Sov på golvet i 4 timmar innan det var dags att gå upp igen och göra Manhattan osäkert.


Kajsa, Rebecca, Emilia o Jag

Spenderade lördagen med Hanna, Denise, Carro och Matilda. Gick omkring och striosade i affärer och bestämde oss sedan för att åka ner till udden på Manhattan och åka Staten Island Ferry. Dock inte så lyckat då trafiken var olidlig och taxametern slutade på över 20 dollar men en trevlig båttur fick vi till iaf.


Hanna, Denise och Matilda på SI färjan

Åkte hem och började jobba vid 8. La barnen vilket gick väldigt lätt. Var bara tvungen att läsa 200 böcker först :P
Åt upp en hel Ben & Jerrys innan Marcus kom och vi Hamnade framför någon film.
Gick och la mig typ tjugo över 1 för att sedan gå upp 6.15 på söndagen. :P

Som tur var kände ju barnen för att sova ut så behövde bara göra frukost åt dom innan jag slutade vid halv 9. Gick och la mig och somnade om igen....Seg söndag. Var grymt trött. Hängde med Hanna på Mallet och target innan vi åkte och köpte mat och hyrde film och somnade sedan i hennes soffa nästan.

Gymmade med Sarah idag o drog sedan till vårt kära Glory Days diner för att äta min Tuscan Chicken salad, mums mums.  Körde sedan barnen till Rye för deras 1 ½ timmes spanska lektion. 4 och 6 år och har redan spanska 1½ timme i veckan med läxa varenda gång. Skolan är överlag mycket tuffare här än i sverige vad jag har märkt. Badat och lagt barnen nu så tänkte unna mig en filmkväll med mina 2 favoritkillar, Ben & Jerry. Men sen får det vara bra på ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0