Påsk, utgång o lite till...

Glad påsk i efterhand till er alla. Amerikanarna gör som vanligt, väljer att fira högtiderna en dag efter svenskarna hela tiden. Eller som min värdpappa sa, " Ni svenska är alltid så tidiga med allt!"

Började min påskledighet i fredags och helgen har sedan dess bestått av shopping, solande, premiärgrillning, bio (Hot tub time machine, riktigt rolig. lite typisk grabbfilm!) Handlat ägg i alla dess former o färger o material, haft playdate med en massa ungar, städat, tvättat.
Utgång lördagkvällen, ny klubb 49 Groove, riktigt roligt ställe: Grym utekväll som avsluatdes med bagel o pizzaslices, australiensare o konstiga youtube-klipp, innan vi däckade på tåget hem.


Söndag. Bakisfrulle kl 14 på dineret. Chocolate chip pancakes indränkta i sirap, mums! Åker hem, hoppas på att jag ska kunna undvika släkten o smita upp och duscha o fräscha till mig innan påskmiddagen men inte. Hinner knappt komma innanför dörren innan de proppar i mig lamm med mintgele, potatis, sparris och någon italiensk tårta till efterrätt.
Följde sedan med familjen o släkten till stranden. Riktigt härligt väder! Gick en promenad med Sarah innan vi sedan åkte hem för att tillslut somna framför Pretty Woman.

Jag o Ellie (Tyvärr får ni inte se mer av henne...)


Jag o Sarah


Hade en väldigt lång lunch idag. Hann med att gå promenad på stranden igen (har varit ca 25-27 grader idag! förväntas bli 30 på onsdag) Åkte hem, somnade i solstolen på baksidan, brände mig lite :P Sedan dags att börja tvätta o laga mat till barnen igen. Tillbaka till vardagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0