Blame it on the Pop



Har nog hittat min nya favoritsmak på hos Ben & Jerry: Cinnamon Bun! Mums, glass som smakar kanelbulle, mycket godare än det låter. Jag och Linn satt, desperata som vi var, i min bil på parkeringen till mataffären och tryckte i oss 1 ½ burk Ben & Jerry. Riktigt gott, men dom där 401 kalorierna jag brände bort på gymmet innan var ju bortkastat :P

Var på bio häromdagen med Hanna och såg the Bounty Hunter,. Lite smårolig, typisk amerikansk.

Går bättre och bättre med barnen. Idag utbrast Ellie helt plötsligt i bilen "I love you!" till mig :) Då blir man glad och känner att man nog trots allt gör att bra jobb fast man skriker lite på dom ibland. Tur att barn alltid lever i nuet och inte är särskilt långsinta.
Har 3 tidiga mornar i rad nu! Pga att min värdmamma "opererades" idag (ni fattar nog vilken slags operation det rör sig om med tanke på att jag befinner mig i usas typ 3:dje rikaste samhälle!!!)

April fool´s day tomorrow. Barnen har varit extra hemlighetsfulla idag så skulle inte bli förvånad om de hittar på något riktigt djävulskt mot mig, gahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0